۸
star
۰
Any.do
رایگان
دانلود با بارکد | دانلود با لینک مستقیم |
---|---|
دانلود Any do 5.13.1.4 – برنامه مدیریت وظایف روزانه “انی دو” اندروید
برنامه بصورت رایگان!
امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی
پیشنهاد ویژه
بیش از 30 میلیون نفر برای داشتن نظم بیشتر در وظایف به Any do اعتماد می کنند.
انجام یک لیست از وظایف روزانه با یادآوری ، برنامه ریزی و تقویم بسیار ساده است – همه در برنامه انی دو
Any do یک لیست برای انجام برنامه ، مدیریت و سازماندهی وظایف روزانه ، لیست کارها ، یادداشت ها ، یادآوری ها ، لیست های چک ، رویدادهای تقویم ، لیست مواد غذایی و موارد دیگر است.
وظایف و لیست کارهای خود را سازماندهی کنید
تقویم پیشرفته و برنامه ریز روزانه
لیست کارها و رویدادهای تقویم خود را همیشه با ابزارک تقویم در دست داشته باشید.
انی دو فهرست کارها و برنامه ها را از نمای تقویم روزانه ، نمای تقویم 3 روزه ، نمایش تقویم هفتگی و نمای دستور کار ، با یادآوری های داخلی پشتیبانی می کند.
رویدادهای تقویم خود را مرور کرده و سازماندهی کنید و لیست ها را در کنار هم انجام دهید.
همه کارها را برای انجام لیست ، وظایف ، یادآوری ها ، یادداشت ها ، تقویم و دستور کار همیشه هماهنگ نگه می دارد
تا هرگز چیزی را فراموش نکنید.
تقویم تلفن ، تقویم google ، رویدادهای Facebook ، تقویم Outlook
یا هر تقویم دیگری را همگام سازی کنید تا رویداد مهمی را فراموش نکنید.
تنظیم یادآوری ها – یک بار یادآوری ، یادآوری های مکرر ، یادآوری های مکان و یادآوری های صوتی. جدید!
به راحتی در WhatsApp وظایف ایجاد کنید و یادآوری دریافت کنید.
لیست مدیریت وظایف خود را به اشتراک بگذارید
—
برنامه انی دو یک برنامه ریز و تقویم برای انجام کارها
یادآوری ها را با صدا در لیست وظایف خود ایجاد و تنظیم کنید.
برای مدیریت بهتر کارها ، یک ادغام تقویم اضافه کردیم تا دستور کار شما همیشه به روز باشد.
برای بهره وری بهتر ، یادآوری های مکرر ، یادآوری مکان ، یادآوری یکباره ، کارهای فرعی ، یادداشت ها و پیوست های پرونده را اضافه کردیم.
برای به روز نگه داشتن لیست کارهای خود ، ما یک برنامه ریز و حالت تمرکز روزانه اضافه کرده ایم.
ادغام ها
Any do برای انجام لیست ، تقویم ، برنامه ریز و یادآوری ها با Google Calendar ، Outlook ، WhatsApp ، Slack ، Gmail ، Google Tasks ، Evernote ، Trello ، Wunderlist ، Todoist ، Zapier ، Asana ، Microsoft to to do ، Salesforce ، OneNote ، Google ادغام می شوند. دستیار ، آمازون الکسا ، آفیس 365 ، Exchange ، Jira و موارد دیگر.
Any do یک لیست برای انجام وظایف ، یک تقویم ، یک صندوق ورودی ، یک دفترچه یادداشت ، یک چک لیست ، لیست وظایف ، یک صفحه برای ارسال یادداشت های مهم ، یک ابزار مدیریت وظایف و کار ، یک برنامه یادآوری ، یک برنامه ریز روزانه
لیست ها را به اشتراک بگذارید ، وظایف خود را انجام دهید و سازماندهی کنید
برنامه ریزی و سازماندهی پروژه ها هرگز آسان نبوده است.
اکنون می توانید لیست ها را بین اعضای خانواده به اشتراک بگذارید
وظایف را به یکدیگر اختصاص دهید ، گپ بزنید و موارد دیگر.
لیست مواد غذایی و لیست خرید
Any do همچنین برای لیست های خرید در فروشگاه های مواد غذایی عالی است.
نگران نباشید ، یک لیست در Any do ایجاد کنید ، آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید و مشاهده کنید که آنها کالاهای خرید خود را اضافه می کنند.